Descrición xeral |
A análise forense de equipos consiste na aplicación de técnicas científicas e analíticas para identificar, preservar, analizar e presentar datos que sexan válidos dentro dun proceso legal.
A materia "Análise Forense de Equipos" ten unha forte compoñente práctica. Comezarase con unha introdución a este campo, explicando conceptos clave. A continuación, estudiaranse fundamentos e metodoloxías de análise forense dende un punto de vista xenérico e aplicable a novos casos, pero tamén se estudiarán exemplos concretos baseados en casos reais.
Nas prácticas de laboratorio, o/a alumno/a aprenderá a manexar diferentes ferramentas de análise forense e realizará prácticas simulando problemas reais.
|
Plan de continxencia |
Plan de continxencia A: confinamento total ou parcial de estudantes e/ou profesores
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Mantéñense as metodoloxías docentes, coa excepción de que en lugar de realizarse de maneira presencial na aula, realizaranse coa axuda de ferramentas TIC, como se explica a continuación.
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Sesión maxistral: impartirase a través de videoconferencia.
- Prácticas de laboratorio: Tanto a docencia, coma a defensa das prácticas, cando proceda, realizaranse a través de videoconferencia.
- Proba obxectiva: realizarase a través de Moodle (faitic), en combinación con videoconferencia.
- Exame de prácticas (segunda oportunidade e convocatoria extraordinaria): realizarase a través de videoconferencia.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, e solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas.
- Moodle (faitic): Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado.
- Teams/Campusremoto: Durante as horas programadas de teoría e práctica. Tamén baixo demanda, para resolución de dúbidas.
4. Modificacións na avaliación
- Non se realizarán cambios
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente. A maiores:
- No caso de que non poidan realizarse presencialmente, levaranse a cabo segundo o indicado no apartado de "Metodoloxías".
- Se por algún motivo xustificado o alumno non puidese realizar o exame final (proba obxectiva) no momento establecido, o exame pasará a realizarse a maior brevidade posible, pasando a ser unha proba oral por videoconferencia.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ningunha.
Plan de continxencia B: número de estudantes exceda o aforo da aula
1. Modificacións nos contidos
- Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Mantéñense as metodoloxías docentes, coa excepción de que ademais de realizarse de maneira presencial, realizaranse coa axuda de ferramentas TIC, como se explica a continuación
*Metodoloxías docentes que se modifican
- Sesión maxistral: estableceranse dous grupos, que asistirán presencialmente semanas alternas. Empregarase videoconferencia, para que poidan acceder ás sesións os alumnos do grupo ao que non lle toca asistir presencialmente.
- Prácticas de laboratorio: estableceranse dous grupos, que asistirán presencialmente semanas alternas. Empregarase videoconferencia, para que poidan acceder ás sesións os alumnos do grupo ao que non lle toca asistir presencialmente. Estableceranse quendas para a defensa das prácticas, cando proceda.
- Proba obxectiva: buscarase unha aula alternativa, con aforo suficiente.
- Exame de prácticas (segunda oportunidade e convocatoria extraordinaria): estableceranse quendas para a súa realización.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Diariamente. De uso para facer consultas, e solicitar encontros virtuais para resolver dúbidas.
- Moodle (faitic): Diariamente. Segundo a necesidade do alumnado.
- Teams/Campusremoto: Durante as horas programadas de teoría e práctica. Tamén baixo demanda, para resolución de dúbidas.
4. Modificacións na avaliación
- Non se realizarán cambios
*Observacións de avaliación:
Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente. A maiores:
- No caso de que non poidan realizarse presencialmente, levaranse a cabo segundo o indicado no apartado de "Metodoloxías".
- Se por algún motivo xustificado o alumno non puidese realizar o exame final (proba obxectiva) no momento establecido, o exame pasará a realizarse a maior brevidade posible, pasando a ser unha proba oral por videoconferencia.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Ningunha.
|