Mestrado Universitario en Políticas Sociais e Intervención Sociocomunitaria
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Socioloxía e Ciencias da Comunicación
Coordinación
Moré Corral, María Paloma
Correo electrónico
paloma.more@udc.es
Profesorado
Moré Corral, María Paloma
Correo electrónico
paloma.more@udc.es
Web
Descrición xeral
A materia “Modelos de provisión do benestar” identifica como entidades de provisión de benestar a familia, o mercado, o Estado e a comunidade. Ao longo do temario explórase a participación histórica de cada unha destas axencias na prestación de coidados e de apoio persoal, facendo especial fincapé nos cambios que a súa distribución ten experimentado desde a aprobación das políticas de austeridade. Asemade, o programa céntrase no caso español, examinando as características propias do noso modelo de benestar. A materia contén un marcado carácter práctico no que se ensaiarán formas de avaliación e valoración de políticas sociais.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se farán cambios.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Sesión maxistral: vía Teams
- Estudo de casos: vía Teams (computa na avaliación)
- Obradoiro: Vía Teams y Moodle (calcula na avaliación)
- Leituras: vía Teams e Moodle (calcula na avaliación)
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningún. Os existentes adaptaranse ao formato non presencial ou semipresencial.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: Diariamente. De utilidade para facer consultas, solicitar reunións virtuais, resolver dúbidas e facer un seguimento de traballos supervisados.
- Moodle: Diariamente. Segundo as necesidades do alumnado.
- Equipos: sesións maxistrais nas que se explica o contido teórico e sesións interactivas nas que se propoñen as actividades do taller e se seguen os estudos de caso. Programáranse seguindo o calendario do curso.
4. Modificacións na avaliación
- Obradoiro 30% (engadido ao 20% previsto, 10% de asistencia a sesións presenciais)
*Observacións de avaliación:
Os/as alumnos/as na modalidade NON PRESENCIAL serán avaliados do seguinte xeito:
o Leituras: realización da ensaio individual. 50%
o Estudo de caso: 40% (non será necesario presentalo na clase e pódese facer individualmente)
o Obradoiro: participación a través de foros que se abrirán para que poidan comentar leituras, documentais, etc. 10%
A segunda oportunidade en Xullo valorarase do seguinte xeito:
o Leituras: realización da proba individual. 50%
o Estudo de caso: 40% (non será necesario presentalo na clase e pódese facer individualmente)
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións porque todo está dispoñible en formato electrónico. Os textos necesarios serán postos a disposición dos/as estudantes a través de Moodle.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías