Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Máster Universitario en Produción Xornalística e Audiovisual |
Asignaturas |
Produción en Cine e Televisión. Produción de Campo |
Contidos |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Produción en Cine e Televisión. Produción de Campo | Código | 616531019 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
-Produción de cinema. | 1. As regras de xogo do sistema audiovisual. 2. Da idea ao concepto proposta. 3. Package. Orzamento de desenvolvemento. 4. Financiamento público. 5. Financiamento privado. Plan financeiro. |
-Referentes históricos. | 1. Os grandes blockbusters e o cinema low- cost. 2. O cinema español. Modelos de produción e distribución. 3. O cinema social europeo. 4. Os novos modelos de produción e difusión: Netflix vs Amazon. 5. O documental. Tipoloxías e lugares. 6. O cinema latinoamericano. De denuncia socio política ao cinema de xénero. 7. A awards season e o cinema dos Óscar. 8. Cinema galego. Modelos autorales e industriais. |
-Produción de televisión | 1. Relación emisoras-produtoras: 1.1. Produción independente vs delegada. 1.2. Produción propia vs allea 1.3. Produción interna vs externa 1.4. Produción asociada 1.5. Coprodución 2. O contrato e o seu seguimento 3. Formas alternativas de financiamento 3.1. Subvencións 3.2. Product placement 3.3. Patrocinios 4. A produción de programas 4.1. Produción seriada vs prototipo. 4.2. Equilibrio entre contidos, orzamento e calendario |
|