Teaching GuideTerm Faculty of Communication Studies |
Grao en Comunicación Audiovisual |
Subjects |
Computer Games |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Computer Games | Code | 616G01037 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Introducción | - Evolución histórica. - Xéneros. - Tipos de xogadores. - Mercado. |
Producción de videoxogos | - Proceso de produción xeral. - Equipo e perfís. - Documentos utilizados durante o proceso. - Etapas de desenvolvemento. |
A historia no videoxogo | - Creación da historia. - Modelos narrativos para videoxogos. - Diferenzas coa narrativa tradicional. - A viaxe do heroe como modelo narrativo en videoxogos. - Elementos no videoxogo para contar a historia: cinemáticas, escenas de corte, triggered events. - Diagramas de navegación para a estruturación de historias lineais e non lineais. |
Deseño de personaxes | - Descrición dos personaxes en tres niveis. - Evolución dos personaxes. - Interacción e interrelacións entre personaxes. |
Deseño da xogabilidade | - Modos de xogo. - Accións e regras. - Retos e recompensas. - Descrición dos elementos do xogo. - Descrición de habilidades e atributos dos personaxes. - Conceptualización mediante fórmulas e táboas. |
Deseño de niveis | - Descrición de niveis. - Estruturación de niveis. - Localización de elementos do xogo. - Creación de mapas. |
Interfaces | - Deseño adaptado á plataforma. - Deseño do interface visual de xogo. - Funcións das interfaces físicas utilizadas para interactuar. |
|