Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Comunicación |
Grao en Creación Dixital, Animación e Videoxogos |
Asignaturas |
Animación 1 |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Animación 1 | Código | 616G02018 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Introdución a la animación | -Antecedentes. -Evolución. -Tipos e técnicas de animación. |
Principios da animación | - Estudo e análise dos 12 principios clásicos da animación. - Adaptación dos principios clásicos e principios adicionais aplicados á animación 3D. |
Conceptos básicos e interface | -Frame, keyframe, transformacións, eixos, canles de animación, curvas de animación. - Timing & spacing. |
Cinemática directa | - Xerarquías e grupos. - Controis básicos e restricións (constraints): point, orient, parent. - Animación utilizando xerarquías. |
Cinemática inversa | - Conceptos básicos: articulacións (joints), IK Handle, IK Solver. - Tipos e cálculo de solucións para cinemática inversa: RPSolver, SCSolver, IK Spline. - Animación utilizando cinemática inversa. |
Introdución ao rigging | Creación dun rig simple: - Cadeas de joints. - Restricións (constraints): aim, pole vector. - Creación de tipos de controis segundo a súa función. |
Cámaras. Traxectorias | - Animación de cámaras - Animación mediante traxectorias. - Seguimento de obxectos. |
|