Mestrado Universitario en Rehabilitación Arquitectónica (Plan 2016)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
1º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
3
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Construcións e Estruturas Arquitectónicas, Civís e Aeronáuticas Enxeñaría Civil
Coordinación
Aragon Fitera, Jorge
Correo electrónico
j.aragon@udc.es
Profesorado
Aragon Fitera, Jorge
Correo electrónico
j.aragon@udc.es
Web
Descrición xeral
Conceptos, procesos e ferramentas para realizar unha inspección previa a unha intervención estrutural (rehabilitación, reforzo, etc.).
Plan de continxencia
ENSINO PRESENCIAL:
En xeral, todo o ensino, expositivo e interactivo, será presencial.
(Os pasos 1 a 9 da guía docente seguiranse sen modificacións.)
ENSINO HÍBRIDO:
Se por algún motivo forzado, non é factible facer enseñanza presencial das clases expositivas (sesións maxistrais), pero é viable a docencia interactiva. Modificacións a facer:
1. Contidos: sen cambios
2. Metodoloxías: neste caso as sesións mestras celebraranse en liña coa axuda da plataforma Teams (Office365).
3. Atención aos estudantes: Moodle, Teams, titorías e / ou correo electrónico da UDC para responder durante o horario oficial de titoría.
4. Criterios de avaliación: sen cambios.
5. Bibliografía: sen cambios
ENSINO NO PRESENCIAL:
Se por algún motivo forzado, non é factible facer docencia presencial nin para clases expositivas (sesións maxistrais) nin para docencia interactiva. Modificacións a facer:
1. Contidos: sen cambios
2. Metodoloxías: neste caso todas as sesións celebraranse exclusivamente en liña coa axuda da plataforma Teams (Office365).
3. Atención ao alumnado: Moodle, Teams e / ou Correo electrónico da UDC, para responder durante o horario oficial de titoría.
4. Criterios de avaliación: sen cambios.
5. Bibliografía: sen cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías