A Xeometría Descritiva concíbese como soporte da linguaxe gráfica, posibilitando o uso do debuxo como expresión e representación do espazo arquitectónico. Achega rigor xeométrico á representación e análise da arquitectura e desenvolve a capacidade de imaxinación e lectura espacial.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
- No se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteen
-Sesión maxistral
-Obradoiro
-Portafolios do alumno
-Aprendizaxe colaborativa
-Proba práctica
*Metodoloxías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
- Correo electrónico: de uso para facer consultas, solicitar encontros virtuais e presenciais para resolver dúbidas
- Moodle: posta a disposición do alumnado de contidos teóricos e prácticos da materia.
- Teams: Una sesión semanal en gran grupo para o avance dos contados teóricos e dos traballos tutelados na franxa horaria que ten asignada a materia.
- De 1 a 2 sesións semanais en pequeno grupo para o seguimento do alumnado para desenvolver o traballo da materia, na franxa horaria das tutorias do profesorado da materia.
4. Modificacións na avaliación
- Non se realizan cambios
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
- No se realizarán cambios
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías