Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Architecture |
Grao en Estudos de Arquitectura |
Subjects |
Urbanism 4 |
Assessment |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Urbanism 4 | Code | 630G02032 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Fourth | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Guest lecture / keynote speech | A48 A49 A51 A52 A53 B3 B4 B5 B6 B7 B8 B12 C1 C6 C8 | Contidos teóricos que explican a materia e propoñen unha reflexión sobre o proceso de costrución territorial, e que ademais contribue a formar unha base teórica e un espíritu crítico para o desenvolvemento da parte práctica dos obradoiros. Os coñecementos adquiridos serán avaliados mediante unha proba individual obxectiva. Tamén se valorará a participación na clase mediante opinións/escritos/ reflexións que xurdan ao longo do desenvolvemento da materia.(ata un 10%) Será obligatorio para superar a materia ter aprobada esta proba individual |
50 |
Workshop | A53 A52 A51 A50 A49 A48 A47 A43 A42 A36 A35 A34 A30 A29 A25 A20 A19 A17 A16 A15 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B12 B11 B10 B9 B7 B5 B4 B3 B2 B1 C1 C6 C8 | Traballo tutelado e discusión dirixida Achegamento á comprensión do espazo do home de hoxe, á comprensión da paisaxe actual. O debuxo coma método de análise e de esixencia do rigor necesario no proceso racional de comprensión das formas territoriales que expresan o uso do territorio. Avalíanse os resultados a través dun proceso docente tutelado e guiado, onde o esforzo e a evolución das equipas deberán aparecer reflectidos na documentación final |
10 |
Workshop | A61 A59 A58 A57 A56 A55 A54 A53 A52 A50 A49 A48 A47 A43 A42 A36 A35 A34 A30 A29 A25 A20 A19 A17 A16 A15 A13 A12 A11 A10 A9 A8 A7 A6 A5 A4 A3 A2 A1 B1 B2 B3 B4 B5 B9 B10 B11 B12 C1 C6 C8 | Traballo tutelado e discusión dirixida. Partindo do presente, discutir sobre a cidade actual, sobre a súa costrución coma proceso contínuo de transformación e das súas respostas ca arquitectura. Unha reflexión sobre os cambios que se producen e con referencias ao pasado inmediato e a súa valoración. Avalíanse os resultados a través dun proceso docente tutelado e guiado, onde o esforzo e a evolución das equipas deberán aparecer reflectidos na documentación final |
40 |
Assessment comments | |||
Para poder superar a materia será necesario cumprir os seguintes |
|