Teaching GuideTerm Higher Technical University College of Nautical Science and Naval Engines |
Diplomado en Máquinas Navais |
Subjects |
Análise de Combustibles e Lubricantes |
Study programme competencies |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Análise de Combustibles e Lubricantes | Code | 631111502 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
First and Second Cycle | 1st four-month period |
First Second Third | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A5 | Manter os sistemas de maquinaria naval, incluídos os sistemas de control, a nivel operacional. |
A11 | Realizar unha garda de máquina segura, a nivel operacional. |
A51 | Redacción e interpretación de documentación técnica. |
A53 | Operar, reparar, manter, reformar, optimizar a nivel operacional as instalacións industriais relacionadas coa enxeñaría marítima, coma motores alternativos de combustión interna e subsistemas; turbinas de vapor, caldeiras e subsistemas asociados; ciclos combinados; propulsión eléctrica e propulsión con turbinas de gas. |
B1 | Aprender a aprender. |
B4 | Comunicarse de maneira efectiva nun entorno de traballo. |
B7 | Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional. |
B14 | Capacidade de análise e síntese. |
B15 | Capacidade para acadar e aplicar coñecementos. |
B16 | Organizar, planificar e resolver problemas. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C5 | Entender a importancia da cultura emprendedora e coñecer os medios ao alcance das persoas emprendedoras. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|