Guía DocenteCurso Escola Técnica Superior de Náutica e Máquinas |
Mestrado Universitario en Náutica e Transporte Marítimo |
Asignaturas |
Meteoroloxía Náutica en Condicións Extremas |
| |||||||||||||||||||||||
Datos Identificativos | 2020/21 | ||||||||||||||||||||||
Asignatura (*) | Meteoroloxía Náutica en Condicións Extremas | Código | 631510206 | ||||||||||||||||||||
Titulación |
|
||||||||||||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | ||||||||||||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 3 | |||||||||||||||||||
Idioma |
|
||||||||||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | ||||||||||||||||||||||
Prerrequisitos | |||||||||||||||||||||||
Departamento | Ciencias da Navegación e Enxeñaría Mariña |
||||||||||||||||||||||
Coordinación |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Profesorado |
|
Correo electrónico |
|
||||||||||||||||||||
Web | |||||||||||||||||||||||
Descrición xeral | Competencias a availar: A8, B2, B7, B10,C6 y C8 Competencias a availar: A8, A9, B2, B9, B10, B14, C6 Competencias a availar: A8, A9, A17, B2, B6, B10, B14 Competencias a availar: A8, A9, B2, B6, B7, B10, B14, C6, C8 La asignatura de Meteorología en condiciones extremas tiene los siguientes objetivos: Conocer el origen y evolución de las principales condiciones meteoro-oceanográficas que obligan a extremar la precaución durante la navegación marítima. Adquirir la destreza para evaluar la situación del buque ante dichos fenómenos y tomar las decisiones adecuadas en cuanto a un posible cambio de derrota. Conocer los formatos de difusión de los partes, mapas y boletines meteorológicos referentes a condiciones extremas de vientos, oleaje y hielos, así como la obligación de contribuir mediante observaciones propias e informes a la divulgación de información sobre los mismos. | ||||||||||||||||||||||
Plan de continxencia | 1. Modificacións nos contidos Ningunha 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen Todas *Metodoloxías docentes que se modifican Ningunha 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado tutorias, moodle, teams y correo electrónico 4. Modificacións na avaliación ningunha *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía ningunha | ||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|