Introdución histórica aos sistemas de abastecemento e saneamento. Sistemas de captación e tratamentos de potabilización.
Redes de distribución: conceptos xerais, descrición e deseño. Redes de saneamento: conceptos xerais, descrición e deseño. Sistemas de drenaxe sostible. Tratamentos de auga residual previos á vertedura ao medio receptor. Marco legal.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se prevén modificacións significativas nos contidos. Se a situación de continxencia é moi prolongada é posible que se reduza a carga de traballo.
2. Metodoloxías
Metodoloxías docentes que se manteñen
Análises de fontes documentais
Aprendizaxe colaborativa
Solución de problemas
Prácticas a través de TIC
Proba obxectiva
Recensión bibliográfica
Metodoloxías docentes que se modifican
Actividades iniciais e Sesión maxistral impartiranse on- line en parte, pero outra parte será substituída por vídeos e/ou documentación para revisar.
Presentación oral farase por vía telemática ou mediante un vídeo.
As saídas a campo cancelaranse.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Estableceranse horarios nos que o alumno pode reservar cita mediante email. As reunións terán lugar mediante videoconferencia. Tamén se atenderán consultas por correo. En ningún caso atenderase por teléfono ou whatsup.
4. Modificacines na avaliación
O 5% asignado ás tarefas das visitas a campo, será traspasado á resolución de problemas que tomarán un peso do 15%.
Comentarios á avaliación: os test resolveranse a través de Campus Virtual. ou GoogleForms. As entregas realizaranse a través de Campus Virtual..
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Facilitarase maior cantidade de fontes bibliográficas e outra documentación, informándose ao alumno a través do Campus Virtual..
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías