Mestrado Universitario en Discapacidade e Dependencia (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
6
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Híbrida
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
López Larrosa, Silvia
Correo electrónico
silvia.lopez.larrosa@udc.es
Profesorado
López Larrosa, Silvia
Correo electrónico
silvia.lopez.larrosa@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta asignatura se ocupa de la familia, del impacto de la discapacidad y la enfermedad en la familia y de cómo abordar la intervención familiar, tanto desde el punto de vista terapéutico como psicoeducativo. Bienvenidos.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos. Non se modifican os contidos.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Examen
Discusión dirixida
Lecturas
Portafolios
Sesión maxistral: será virtual
Actividades iniciais virtuais
*Metodoloxías docentes que se modifican
Simulación: se sustituye por estudios de caso e documentos escritos donde reflexen qué actuaciones levarían a cabo.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Correo electrónico, Moodle e Teams
4. Modificacións na avaliación
Sin cambios para os alumnos asistentes.
Alumnos semi presenciales: a simulación sustituida por documentos escritos e estudos de caso valdría 20%. A participación en discusions virtuais e o exame manterían a súa porcentaxe (20-40% respectivamente). A relación de lecturas cambiaría e valdría 20%.
Alumnos non asistentes sen cambios.
*Observacións de avaliación:
O exame se faría a través de Moodle preferentemente. Os diversos documentos para avaliación se subirían á plataforma Moodle.
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía. Non
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías