Conocimiento del Medio Natural,Social y Cultural II
Datos Identificativos
2020/21
Asignatura (*)
Conocimiento del Medio Natural,Social y Cultural II
Código
652111308
Titulación
Mestre: Especialidade en Educación Infantil
Descriptores
Ciclo
Periodo
Curso
Tipo
Créditos
1º y 2º Ciclo
Anual
Tercero
Obligatoria
3
Idioma
Gallego
Modalidad docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación Pedagoxía e Didáctica
Coordinador/a
Correo electrónico
Profesorado
Correo electrónico
Web
Descripción general
O Coñecemento do Medio Social e Cultural está estreitamente relacionado coas Ciencias Sociais. A adquisición de conceptos e metodoloxía das Ciencias Sociais é a base para a transferencia didáctica do coñecemento do entorno na Educación Infantil. O espazo e o tempo son os eixos principais sobre dos que se desenvolve o ensino-aprendizaxe. O entorno da vida cotiá infantil é obxecto e recurso da acción educativa.
O Coñecemento do Medio Natural realizase a través das Ciencias da Natureza. A adquisición de conceptos e metodoloxía das Ciencias da Natureza precisa do desenvolvemento do pensamento científico dos escolares e de habilidades de indagación na aula. Coñecer o traballo científico posibilita comprender e valorar as súas implicacións formativas e sociais. A curiosidade e as características da etapa infantil son obxecto e recurso da acción educativa no eido das ciencias da natureza.
Plan de contingencia
1. Modificaciones en los contenidos
2. Metodologías
*Metodologías docentes que se mantienen
*Metodologías docentes que se modifican
3. Mecanismos de atención personalizada al alumnado
4. Modificacines en la evaluación
*Observaciones de evaluación:
5. Modificaciones de la bibliografía o webgrafía
(*) La Guía Docente es el documento donde se visualiza la propuesta académica de la UDC. Este documento es público y no se puede modificar, salvo cosas excepcionales bajo la revisión del órgano competente de acuerdo a la normativa vigente que establece el proceso de elaboración de guías