Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicoloxía Aplicada |
Subjects |
Disorders in Spoken and Written Language: Reading and Comprehension |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Disorders in Spoken and Written Language: Reading and Comprehension | Code | 652438019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Case study | DIAGNOSTICO E INTERVENCIÓN EN DIFICULTADES DA LECTURA |
Objective test | PROBA OBXECTIVA SOBRE OS CONTIDOS |
Workbook | Valorarase o nivel de profundización e a capacidade de reflexión do alumnado sobre cada lectura proposta. |
Supervised projects | Metodoloxía deseñada para promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes, baixo a tutela do profesor. Constitúe unha opción baseada na asunción polos estudantes da responsabilidade pola súa propia aprendizaxe. Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo profesor-titor. Propoñerase a realización de traballos de grupo, de carácter obrigatorio, ao redor dos temas centrais da materia e para o inicio da súa elaboración facilitarase un pequeno dossier a partir do cal o alumnado deberá ir profundando na materia obxecto de estudo. O resultado dese traballo exponse de forma interactiva utilizando a metodoloxía da presentación oral. |
Guest lecture / keynote speech | EXPLICACIÓN DE CONTIDOS |
|