Mestrado Interuniversitario en Estudos Avanzados sobre a Linguaxe, a Comunicación e as súas Patoloxías (plan 2015)
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Obrigatoria
12
Idioma
Modalidade docente
Non presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Correo electrónico
Profesorado
Duran Bouza, Montserrat
Peralbo Uzquiano, Manuel
Vieiro Iglesias, Maria del Pilar
Correo electrónico
montserrat.duran.bouza@udc.es
manuel.peralbo@udc.es
pilar.vieiro@udc.es
Web
Descrición xeral
O Traballo de fin de máster terá 12 créditos, dos que 2 se corresponden con formación para a preparación do traballo. Este consistirá nun proxecto de investigación innovador, persoal e orixinal, sobre unha materia relacionada cun campo científico propio do programa de Máster. Obrigatoriamente, deberá ir avalado polo titor do traballo, que será nomeado pola Comisión Académica do máster atendendo, sempre que sexa posible, ás propostas dos estudantes e do profesorado. Tanto para a presentación da proposta como do informe final, así como para lectura e defensa pública se seguirá o establecido pola correspondente normativa fixada polas Universidades.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos:
Non se realizan.
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas a s descritas na guía
*Metodoloxías docentes que se modifican
Non se modifica ningunha metodoloxía. As metodoloxías se desenvolverán de xeito virtual.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A través de Teams e correo electrónico en horario de titorías.
4. Modificacións na avaliación
Non hai ningunha modificación.
A presentación e defensa dos TFMs será por Teams na UDC e polos medios virtuais requeridos en USAL y UNIZAR
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
No hai ningunha modificación.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías