Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía |
Subjects |
Psychological and educational Intervention in Developmental Disorders |
Contents |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Psychological and educational Intervention in Developmental Disorders | Code | 652511213 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 2nd four-month period |
First | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
1. Factores e características do desenvolvemento humán: implicacións actuais e contemporáneas: principais rasgos diferenciais do desenvolvemento humán 2. Concepto e niveis de explicación dos Trastornos e das diferencias no Desenvolvemento, caracteroloxía, factores desencadeantes, tipoloxía e investigacións contemporáneas así como clasificación internacional. 3. A investigación actual e principais hipótesis de traballo acerca da casuística e afectación nas persoas con Trastornos do Desenvolvemento y necesidades especiais 4. O nivel de explicación psicolóxica dos Trastornos do Desenvolvemento. Tipos de caracteríticas dos trastornos, niveis de incidencia e casuística 5. A intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento: a importancia das actitudes e as creencias dos educadores Paradigmas e Principios contemporáneos |
1.1 Flexibilidade e organización da información. 1.2. Neuroplasticidade do cerebro humán 1.3. Funcionalidade e sentido na construcción de coñecemento 1.4. O social e o cultural do desenvolvemento humán 1.5. A modificabilidade cognitiva 2.1. Historia dos trastornos do desenvolvemento 2.2. Caracteroloxía: teorías 2.3. Factores e niveis de explicación actual 2.4. Clasificación e caracteristicas diferenciais 2.5. O estado da investigación actual Características diferenciais dos trastornos e diferencias no Desenvolvemento Niveis de análise en canto á sua explicación 3.1. Causas comúns e factores implícitos 3.2. Explicacións e hipótesis de investigación 3.3. Analise diferencial dos Trastornos 3.4. Modelos e teorías explicativas das diferencias no desenvolvemento 3.5. Un factor común explicativo 4. 1. Teoría da Mente 4.2. A intersubxectividade 4.3. A coherencia central 4.4. A función executiva 4.5. Acerca dunha hipótese de traballo na explicacións dos Trastornos do Desenvolvemento. 4.6. Tipoloxía e clasificación dos Trastornos do Desenvolvemento. 5.1. Atención e intervención psicopedagóxica: concepto e definición 5.2. O principio de normalización 5.3. paradigma de apoios e paradigma de coidados 5.4. A calidade de vida e a vida autodeterminada |
|