Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento
Datos Identificativos
2020/21
Asignatura (*)
Intervención psicopedagóxica nos trastornos do desenvolvemento
Código
652511213
Titulación
Mestrado Universitario en Psicopedagoxía
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
4.5
Idioma
Castelán
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Psicoloxía
Coordinación
Dumitru , Adina Claudia
Correo electrónico
adina.dumitru@udc.es
Profesorado
Dumitru , Adina Claudia
Correo electrónico
adina.dumitru@udc.es
Web
Descrición xeral
A materia pretende profundizar no coñecemento e a comprensión dos trastornos do desenvolvemento, co obxectivo de que o alumnado adquira as competencias psicopedagóxicas axeitadas para a avaliación e a intervención.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non se realizarán cambios
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
- Presentación oral
- Aprendizaxe colaborativa (computa na evaluación)
- Estudos de caso (computa na evaluación)
- Prueba mixta (computa na evaluación)
- Analise da fontes documentais (computa na evaluación)
- Solución de problemas
- Traballos tutelados (computa na evaluación)
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ninguna, aínda que se é necesario, todas as actividades levaranse a cabo prácticamente.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
– Correo electrónico: dúas veces por semana. Utilízase para facer consultas, solicitar reunións virtuais para resolver dúbidas ou facer un seguimento do traballo tutelado. – Moodle: Dúas veces por semana. – Teams: 1 sesión semanal en grupo para avanzar no contido teórico e traballo tutelado na franxa horaria asignada á materia no calendario de aulas do profesorado.
4. Modificacións na avaliación
As metodoloxías de avaliación non se modificarán e realizaranse de maneira virtual de ser necesario.
*Observacións de avaliación: Mantéñense as mesmas que figuran na guía docente, salvo que: As referencias ao cómputo de asistencia, que soamente se realizará respecto das sesións que foron presenciais ata o momento da súa suspensión. 1. Situacións A) Alumnado con dedicación completa: a) Asistencia/participación nas actividades de clase mínima de 80%: b) Elaboración e presentación de traballos (100%). B) Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establéceo a "NORMA QUE REGULA Ou RÉXIME DE DEDICACIÓN AO ESTUDO DÚAS ESTUDANTES DE GRAO NA UDC (Arts. 2.3; 3. b e 4.5) (29/5/212): Asistencia/participación nas actividades de clase mínima de 80%: a) Elaboración e presentación de traballos (100%).
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non se fixeron modificacións.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías