Dificultades na Aprendizaxe das Matemáticas. Enfoque Práctico
Código
652534010
Titulación
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria
Descriptores
Ciclo
Período
Curso
Tipo
Créditos
Mestrado Oficial
2º cuadrimestre
Primeiro
Optativa
3
Idioma
Castelán
Galego
Modalidade docente
Presencial
Prerrequisitos
Departamento
Pedagoxía e Didáctica
Coordinación
Soneira Calvo, Carlos
Correo electrónico
carlos.soneira@udc.es
Profesorado
Soneira Calvo, Carlos
Torre Fernandez, Enrique de la
Correo electrónico
carlos.soneira@udc.es
enrique.torref@udc.es
Web
Descrición xeral
Preséntase unha panorámica das principais dificultades e erros de aprendizaxe das matemáticas escolares.
Préstase especial atención a aquelas relativas á resolución de problemas e á relación entre distintas linguaxes.
Relacionado tamén coas dificultades en matemáticas, mais tamén como xeito eficaz de desenvolver a competecia matemática, adícase un tema á metacognición e ao seu traballo efectivo na aula.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non existen
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Prácticas a través das TIC
Análise de fontes documentais
*Metodoloxías docentes que se modifican
A metodoloxía ”Aprendizaxe colaborativa”, que se refire ao traballo dos estudantes para realizar traballos que han de presentar na aula, será substituído por traballo dende os seus domicilios, traballando en grupo, polos medios telemáticos de que dispoñen.
As discusión dirixida realizarase por medio da aplicación Teams.
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
A atención personalizada realizarase por medio do teléfono, correo electrónico e reunión individual ou en grupos por medio da plataforma Teams.
4. Modificacións na avaliación
Non se precisan
*Observacións de avaliación:
Non se precisan
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non hai modificacións
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías