Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Mestrado Universitario en Investigación e Innovación en Didácticas Específicas para Educación Infantil e Primaria |
Asignaturas |
Investigación e Innovación en Didáctica das Ciencias Sociais |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Investigación e Innovación en Didáctica das Ciencias Sociais | Código | 652534021 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Optativa | 3 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Análise de fontes documentais | A6 A7 | Analizaranse diferentes recursos didácticos propios do ensino aprendizaxe das Ciencias Sociais desde unha perspectiva crítica. | 30 |
Traballos tutelados | A3 A18 B1 B2 C6 C10 | Desenvolverase un traballo tutelado consistente na formulación dunha investigación en Didáctica das Ciencias Sociais | 70 |
Observacións avaliación | |||
O alumnado será avaliado a través do traballo tutelado (70%) e do traballo sobre análise de recursos didácticos (30%) sempre que asista polo menos ao 80% das clases presenciais (con todo, terase presente o contexto xerado pola COVD-19 e a realidade do cuadrimestre; na que a presencialidade na aula se substituiría pola asistencia on-line vía Teams ás aulas e seminarios). Se o alumnado non chega a unha asistencia do 80% das clases presenciais, será avaliado por un exame (40%) sobre o temario da materia, e por un traballo tutelado (60%). Para aprobar deberá superar tanto o exame como o traballo. |
|