Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Máster Universitario en Dirección, Xestión e Innovación de Institucións Escolares |
Subjects |
Action Research and Innovation |
Learning aims |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Action Research and Innovation | Code | 652536005 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | 1st four-month period |
First | Obligatory | 3 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Aplicar os coñecementos adquiridos e a capacidade de resolución de problemas en contornos novos ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo. | AC13 AC26 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Capacidade de resolución de problemas. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Traballo colaborativo. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Capacidade de innovar. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Desenvolver proxectos educativos de centro e/ou propostas pedagóxicas innovadoras baseadas na xustiza, a democracia e a diversidade. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Redactar, presentar e defender proxectos de investigación e informes, memorias, regulamentos, así como outros documentos básicos que contribúan a organizar a acción escolar e/ou socioeducativa. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Ser capaz de impulsar e desenvolver estratexias que impulsen a cultura de traballo en rede. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Capacidade para fomentar e liderar a creatividade e innovación nas entidades e institucións promovendo proxectos orientados ao cambio de culturas profesionais. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Ser capaz de detectar necesidades de formación continua e da súa institucionalización como requisito asociado á mellora educativa. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Comunicar as conclusións -e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan- a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Utilizar as ferramentas básicas das tecnoloxías da información e as comunicacións (TIC) necesarias para o exercicio da súa profesión e para a aprendizaxe ao longo da súa vida. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
Utilizar modelos colaborativos de acción socioeducativa que promovan verdadeiras comunidades de aprendizaxe, favorecendo o traballo en contornos multiprofesionais. | AC13 AC26 AC37 |
BC1 BC2 BC3 BC9 BC17 BC18 |
CC1 CC3 CC4 CC7 CC8 CC9 |
|