Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
1 Mestrado Universitario de Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Experimentais |
Asignaturas |
Didáctica da física e química |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Didáctica da física e química | Código | 652601123 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | A22 A25 A27 C3 C6 | Valorarase a capacidade reflexiva e analítica respecto das tarefas desenvolvidas na aula, que o alumnado deberá reflectir individualmente por escrito. | 20 |
Traballos tutelados | A20 A22 A25 A27 C1 C7 | Valorarase a capacidade de deseñar propostas concretas de intervención, teóricamente xustificadas dende a Didáctica das Ciencias, e de reflexionar sobre a súa idoneidade unha vez presentadas na clase. | 40 |
Proba mixta | A20 A27 C1 C8 | Se valorará la aplicación de conocimientos y destrezas adquiridos durante lo curso y especialmente la capacidad analítica e interpretativa del alumnado en relación a problemas, situaciones, materiales...relacionadas con la enseñanza y aprendizaje de Física/Química en la educación secundaria. | 40 |
Observacións avaliación | |||
Na primeira oportunidade - - É requisito imprescindible unha asistencia Na segunda oportunidade - O - -En
Os/as estudantes con - Deberán Na A Na NOTAS:
|
|