Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
3 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Educación Física |
Asignaturas |
Atención á diversidade na educación física |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Atención á diversidade na educación física | Código | 652603312 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
BLOQUE I: Necesidades especiais de tipo anatómico-fisiolóxico. | I.1.- Discapacidades derivadas da perda ou anormalidade dunha estrutura ou función: conceptos e clasificación. I.2.- Características das discapacidades fisiolóxicas ou anatómicas. I.3.- Necesidades educativas nas discapacidades fisiolóxicas ou anatómicas. I.4.- Recursos para o ensino da educación física en persoas con discapacidade fisiolóxica ou anatómica. |
BLOQUE II: Necesidades especiais de tipo psíquico e sensorial. | II.1.- O marco legal de apoio ás persoas con discapacidade psíquica e discapacidade sensorial. II.2.- Conceptos crave: discapacidade intelectual, trastornos de conduta, trastornos mentais, trastornos por déficit atencional e hiperactividade e discapacidade sensorial. II.3.- Ideas fundamentais sobre o ensino da educación física para estas poboacións. |
BLOQUE III: A educación física, a discapacidade e o medio natural. | III.1.- As actividades na natureza como ferramenta de inclusión para o alumnado con discapacidade. III.2.- Actividades no medio natural para alumnos/as con discapacidade física, psíquica e/ou sensorial. |
BLOQUE IV: Ética e deontoloxía en educación física escolar e deporte. | IV.1.- Moral e ética. IV.2.- Inclusión e exclusión. IV.3.- Ética e docencia. IV.4.- Ética e investigación. IV.5.- Código deontolóxico. |
|