Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
10 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Ciencias Sociais (Geografía e Historia) |
Asignaturas |
Aprendizaxe e Ensino da Historia e as Ciencias Sociais |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Aprendizaxe e Ensino da Historia e as Ciencias Sociais | Código | 652604421 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Análise de fontes documentais | A12 A13 A14 B1 C1 C4 C7 | Analizarase criticamente e reflexionarase sobre documentación repartida na aula. | 10 |
Traballos tutelados | A1 A8 A9 A19 B3 B4 C3 C6 C8 | A aprendizaxe de metodoloxías para a súa aplicación didáctica concretarase na elaboración dun estudo ou traballo acerca dalgunha das temáticas consideradas no espectro dos espazos culturais. O alumnado seleccionará un tema, formulará os obxectivos, realizará unha xustificación, desenvolverá a metodoloxía idónea, resolverá o tema e/ou proposta e obterá as conclusións pertinentes. | 40 |
Aprendizaxe colaborativa | A1 A8 A11 A12 A14 B5 B2 | Actividades que promovan o traballo en pequenos grupos: intercambio de información, discusións, postas en común, toma de decisións, comprensión do grupo como unha tarefa única. | 20 |
Discusión dirixida | A12 A13 A14 A19 B8 C4 C7 | Os textos e temas que se traballen na aula serán obxecto, puntualmente, de discusión dirixida na aula. facilitando a adquisición das destrezas explicativas fundamentais para o desenvolvemento da profesión de profesor/a. | 15 |
Presentación oral | A19 B3 C1 C4 C6 C7 | Os traballos de pequeno grupo serán obxecto de exposición na aula, xa que facilitan a adquisición das destrezas explicativas fundamentais para o desenvolvemento da profesión de mestres/as. | 15 |
Observacións avaliación | |||
Na avaliación terase en conta a actitude, interese, participación e dedicación á materia tanto na aula como fóra da mesma. Aquel alumnado que non supere a avaliación contínua, a partir das metodoloxías presentes na materia, terá que superar unha proba obxectiva. |
|