Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
5 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Formación e Orientación Laboral |
Subjects |
Insertion and labour orientation |
Learning aims |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Insertion and labour orientation | Code | 652606612 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Official Master's Degree | Yearly |
First | Obligatory | 4 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Identificar as atribucións docentes e as funcións do profesorado da especialidade de FOL no campo da orientación profesional e compreder a importancia e necesidade de formación neste ámbito | AJ15 |
CC7 |
|
Analizar o desenvolvemento teórico da orientación profesional, describir e comprender os seus trazos conceptuais, as áreas, os principios e os modelos de intervención, e reflexionar sobre as súas implicacións para a práctica. | AJ15 AJ17 AJ19 |
||
Analizar as funcións sociopolíticas da orientación profesional reflexionar sobre as posibilidades e características dunha orientación profesional para o cambio que incida nunha praxe para a xustiza social. | AJ15 AJ19 |
CC4 |
|
Caracterizar a evolución e situación actual da orientación profesional no sistema educativo e no ámbito laboral, principalmente, no que fai ós aspectos organizativos, funcionais e profesionais. | AJ17 |
CC7 |
|
Identifica-los factores que interveñen na inserción laboral e analiza-la súa relación coas áreas de intervención. | AJ19 |
||
Comprender e utilizar axeitadamente a terminoloxía do campo da orientación e inserción profesional. | CC1 |
||
Analizar a influenza do xénero na toma de decisións académicas e profesionais e na inserción laboral e identificar os indicadores da desigualdade de xénero no sistema educativo e no mercado laboral. | AJ19 |
CC4 |
|
Comprender a necesidade de incorporar o enfoque de xénero na orientación profesional e deseñar propostas didácticas nas que se integre. | AJ18 AJ20 |
||
Identificar as posibilidades de utilización das ferramentas da web 2.0 na OP, incorporalas na programación das materias da especialidade e valorar a súa contribución a alfabetización dixital do alumnado | AJ16 AJ19 AJ20 |
CC3 |
|
Analizar o currículo das materias e módulos da especialidade de FOL tendo como criterios as características conceptuais da orientación profesional, as áreas e modelos de intervención. | AJ15 AJ16 |
||
Deseñar, seleccionar e valorar programas e materiais de orientación profesional | AJ20 AJ21 AJ25 |
|