Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos metodolóxicos e profesionais do ensino das linguas e literaturas galega e castelá en educación secundaria | Código | 652608823 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | Anual |
Primeiro | Obrigatoria | 4 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
1. CUESTIÓNS PREVIAS | 1. 1. A noción de currículum 1. 2. Os niveis de concreción curricular no sistema educativo español. 1. 3. A lingua e a literatura no marco lexislativo do Ensino Secundario en Galicia |
2. A PROGRAMACIÓN | 2. 1. A programación de aula: que é?, que criterios presiden a súa elaboración? 2. 2. As unidades didácticas: que son?, como se deseñan?, cales son as condicións xerais que deben satisfacer? |
3. APROXIMACIÓN METODOLÓXICA E INCORPORACIÓN DA LITERATURA INFANTIL E XUVENIL NA AULA | 3. 1. A literatura infantil e xuvenil como parte do currículo? 3. 2. Propostas de animación á lectura nas aulas de Secundaria Obrigatoria e Bacharelato 3. 3. Análise de experiencias reais e os seus resultados |
4. A AVALIACIÓN | 4. 1. A avaliación 4. 1. 1. Concepto e tipos 4. 1. 2. Obxectivos, criterios e instrumentos 4. 2. Actos: que e como adoitamos avaliar os docentes de Lingua e literatura? 4. 3. Propósitos: que e como debemos avaliar os docentes de Lingua e literatura? |
5. APÉNDICE: DE GRADUADO EN LINGUA E LITERATURA A TRABALLADOR DO ENSINO | 5. 1. O estatus laboral do docente na escola pública española 5. 2. Vías de acceso ao exercicio profesional |
|