Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
7 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Linguas Extranxeiras |
Asignaturas |
Función titorial e orientación académica |
Avaliación |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Función titorial e orientación académica | Código | 652609002 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 2 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Portafolios do alumno | A5 A7 A9 A10 A26 C1 C3 C4 C7 | No que se recollerá a actividade realizada, a súa avaliación; así coma as reflexións xeradas no grupo. | 30 |
Proba mixta | A5 A7 A9 A10 A30 A34 A37 | Que constará de preguntas tipo test de resposta múltiple (o 50% da cualificación da proba) e preguntas de desenvovemento con resposta breve (50% da proba). | 40 |
Presentación oral | A7 A12 A34 A37 C1 C3 C4 C7 | Consistirá na presentación do traballo suxerido. | 30 |
Observacións avaliación | |||
Para que os estudantes puedan ser avaliados según a planificación anterior, deben ter unha asistencia as sesións interactivas do 80%. Para superar a materia deberán aprobar a proba mixta e o portafolios grupal. No portafolios a avaliación pode ser diferente para cada membro do grupo xa que estará supeditada ao grao de implicación amosado por cada persoa. Na presentación oral, deberán participar todos/as os/as integrantes do grupo para poder ser avaliados/as. No caso de non aprobar unha delas a cualificación final da materia será como máximo 4 (correspondendo cun 10 no portafolios). O ALUMNADO QUE ASISTA A MENOS DUN 80% DAS SESIÓNS INTERACTIVAS deberá realizar un exame de carácter teórico-práctico que será o 100% da cualificación final. É preciso ter superadas as diferentes partes que compoñan o mesmo. A 2ª oportunidade, estará sometida aos mesmos criterios de avaliación que a 1ª . |
|