Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
9 Mestrado Universitario en Profesorado de Educación Secundaria: Música |
Asignaturas |
Educación e linguas en Galicia |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Educación e linguas en Galicia | Código | 652610003 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Mestrado Oficial | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 1.5 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Saber deseñar mecanismos de recoñecemento no grupo escolar de preconceptos que conduzan á discriminación (nomeadamente a lingüística) e actuacións para a súa erradicación | AP13 |
||
Avaliar criticamente e en grupo as debilidades e as fortalezas dun proxecto lingüístico de centro de ensino real | AP13 |
CP4 |
|
Participar con argumentos sólidos e as claves da redacción académica en discusións dirixidas sobre a situación sociolingüística galega, os modelos de educación plurilingüe e o papel dos cenetros de ensino na planificación lingüística. | AP13 |
CP1 |
|
A través das lecturas recomendadas, compnrender a situación sociolingÜística galega e coñecer a lexislación vigorante referida ao ensino de linguas en Galicia, mantendo un espírito crítico e comprometido cos valores de xustiza e equidade, asumindo a necesidade de actualización profesional ao longo da vida | AP13 |
CP4 |
|