Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Diplomado en Logopedia |
Asignaturas |
Técnicas Específicas de Intervención na Linguaxe |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura (*) | Técnicas Específicas de Intervención na Linguaxe | Código | 652911302 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
1º e 2º Ciclo | Anual |
Terceiro | 10 | |||||||||||
Idioma | ||||||||||||||
Modalidade docente | Presencial | |||||||||||||
Prerrequisitos | ||||||||||||||
Departamento | Psicoloxía |
|||||||||||||
Coordinación | Correo electrónico | |||||||||||||
Profesorado | |
Correo electrónico | ||||||||||||
Web | ||||||||||||||
Descrición xeral | Descriptores de la materia: Sistemas de comunicación alternativos: pictogramas, símbolos Bliss, SPC. Nuevos recursos tecnológicos. La asignatura es una troncal anual que se ocupa de dotar al futuro logopeda de las herramientas necesarias para realizar la valoración y la intervención en el área de las dificultades de la comunicación. El uso de sistemas de comunicación aumentativa y alternativa basadas en símbolos gráficos –SPC, BLISS, PIC, OT. etc., signos manuales, y del uso de opciones de alta y baja tecnología de apoyo a la comunicación serán las herramientas básicas para la intervención en las dificultades comunicativas. Además, se proporcionarán estrategias para la enseñanza de habilidades comunicativas básicas y más avanzadas. | |||||||||||||
Plan de continxencia | 1. Modificacións nos contidos 2. Metodoloxías *Metodoloxías docentes que se manteñen *Metodoloxías docentes que se modifican 3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado 4. Modificacións na avaliación *Observacións de avaliación: 5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía | |||||||||||||
|
||||||||||||||
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías |
|