Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
History of Education |
Study programme competencies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | History of Education | Code | 652G01006 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Code | Study programme competences / results |
A14 | Coñecer a evolución histórica da familia, os diferentes tipos de familias, de estilos de vida e educación no contexto familiar. |
A27 | Situar a escola infantil no sistema educativo español, no contexto europeo e no internacional. |
A28 | Coñecer experiencias internacionais e exemplos de prácticas de innovadoras en educación infantil. |
A29 | Valorar a importancia do traballo en equipo. |
A31 | Coñecer a lexislación que regula as escolas infantís e a súa organización. |
B1 | Aprender a aprender. |
B3 | Aplicar un pensamento crítico, autocrítico, lóxico e creativo. |
B10 | Capacidade de análise e síntese. |
B11 | Capacidade de busca e manexo de información. |
B17 | Capacidade para presentar, defender e debater ideas utilizando argumentos sólidos. |
C1 | Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, nas linguas oficiais da comunidade autónoma. |
C4 | Desenvolverse para o exercicio dunha cidadanía aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común. |
C6 | Valorar criticamente o coñecemento, a tecnoloxía e a información dispoñible para resolver os problemas cos que deben enfrontarse. |
C7 | Asumir como profesional e cidadán a importancia da aprendizaxe ao longo da vida. |
C8 | Valorar a importancia que ten a investigación, a innovación e o desenvolvemento tecnolóxico no avance socioeconómico e cultural da sociedade. |
|