Didácticas Específicas e Métodos de Investigación e Diagnóstico en Educación
Coordinación
Rebollo Quintela, Nuria
Correo electrónico
nuria.rebollo@udc.es
Profesorado
Mendiri Ruiz de Alda, Paula Maria
Rebollo Quintela, Nuria
Correo electrónico
paula.mendiri@udc.es
nuria.rebollo@udc.es
Web
Descrición xeral
Esta materia aborda a orixe e os principios da orientación e da titoría, así como as funcións que debe desempeñar o Maestro de Educación Infantil na súa labor como titor. Tamén se tratan as principais liñas de actuación, estratexias e recursos para exercer a función titorial co alumnado, as familias e o resto da comunidade educativa.
Plan de continxencia
1. Modificacións nos contidos
Non procede
2. Metodoloxías
*Metodoloxías docentes que se manteñen
Todas, pero mediante medios de teleformación
*Metodoloxías docentes que se modifican
Ningunha
3. Mecanismos de atención personalizada ao alumnado
Mediante correo electrónico e as diferentes ferramentas de teleformación da UDC
4. Modificacións na avaliación
Non son precisas, xa que se realizarán por ferramentas de teleformación.
*Observacións de avaliación:
5. Modificacións da bibliografía ou webgrafía
Non son precisas
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías