Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Music Education Teaching |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Music Education Teaching | Code | 652G01023 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Supervised projects | Realización colectiva dunha proposta didáctica que constará de dous partes: 1. Fundamentación teórica do tema e dos recursos que se empregarán na proposta e que será obtida a través da revisión de documentos, bases de datos, páxinas web ou medios audiovisuais. 2. Deseño dunha actividade didáctica na que sexan indicados os obxectivos, contidos e criterios de avaliación. Esta actividade será escenificada e gravada en vídeo polos compoñentes de cada grupo e basearase no movemento corporal asociado á música, contando, entre outros, cos seguintes recursos: • Interpretación ou creación de coreografías. • Dramatización musical • Creación de xogos musicais. • Emprego de playback, medios audiovisuais, musicogramas dinámicos, etc. |
Mixed objective/subjective test | Esta proba realizarase en dúas fases: a primeira (escrita) consistirá na formulación de preguntas e exercicios prácticos relacionados có temario oficial. A segunda (oral) consistirá na execución dunha ou varias cancións (a elección do profesor), dentre as obrigatorias do curso. As cancións leeránse e mediranse (solfeo), cantaranse a capella e interpretaranse coa frauta doce. |
Workshop | Actividades individuais e colectivas que abarcarán os seguintes aspectos na súa dimensión práctica e didáctica: 1. Interpretación vocal. 2. Interpretación instrumental. 3. Práctica auditiva. 4. Aplicación das novas tecnoloxías á práctica e á educación musical. |
Introductory activities | Valoración dos coñecementos previos do alumnado. |
ICT practicals | Transcrición dos exercicios teóricos, prácticos e compositivos aos formatos dixitais adecuados, segundo a súa natureza (abertos ou pechados). Estes arquivos serán compartidos e entregados para a súa avaliación mediante as plataformas informáticas que se establezan. |
Guest lecture / keynote speech | Presentación e desenvolvemento na aula dos conceptos fundamentais dos contidos propostos. Explicación do contido temático por parte do profesorado ou de profesionais especialistas convidados/ás. Cando o profesorado responsable da materia organice concertos, conferencias, seminarios, congresos ou charlas sobre temáticas relacionadas coa materia, serán consideradas tamén dentro deste apartado, e por tanto de obrigada asistencia. |
|