Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Mathematics and Games |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Mathematics and Games | Code | 652G01031 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Objective test | A5 A33 A34 A35 B1 B4 B9 C1 | Valoración do portfolio individual realizado. Avaliación entre pares. Aplicación dos contidos da materia e reflexión sobre os mesmos, a través de cuestións plantexadas. |
20 |
Laboratory practice | A34 A39 A41 A55 B1 B2 B3 B4 B5 B9 C3 C6 | Avaliaranse en conxunto coa exposición oral. | 0 |
Supervised projects | A4 A5 A33 A34 A35 A39 A40 A41 B1 B2 B3 B5 B9 B10 B11 B25 C3 C4 C6 C7 C8 | T1. Análise colaborativo das distintas teorias sobre o xogo e as súas implicacións pedagóxicas e didácticas. T2. Elaboración colaborativa ou individual dun documento multimedia sobre o deseño e construcción dun xogo e a proposta didáctica asociada. T3. Deseño colaborativo ou individual de xogos de estratexia e dinámicas de emocións. T4. Elaboración individual dun portfolio con deseño de xogos e propostas didácticas asociadas aos mesmos, utilizando plantillas. |
70 |
Oral presentation | A39 A44 B2 B3 B4 B5 B10 B25 C1 C3 | Exposición dos traballos propostos. | 10 |
Assessment comments | |||
Os alumnos/as que non acaden ol 80% na asistencia a clase ou el 50% na proba obxectiva avaliaranse nunha proba final escrita. Na segunda oportunidade os alumnos/as avaliaranse únicamente pola nota do exame final. |
|