Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Infantil |
Asignaturas |
Ensino do corpo humano e de hábitos saudables |
Avaliación |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Ensino do corpo humano e de hábitos saudables | Código | 652G01032 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Competencias / Resultados | Descrición | Cualificación |
Aprendizaxe colaborativa | B1 B3 B5 B6 B18 C4 | Valorarase a participación nas tarefas realizadas na aula e a elaboración de material que trate a análise e interpretación das situacións obxecto de estudo. Ademais tamén se valorará a asistencia, o interese, o razoamento, a actitude positiva... A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre chegar ao 50% da calificación indicada. | 10 |
Presentación oral | A33 A36 B17 C1 | Valorarase a exposición oral realizada con axuda das TIC da proposta didáctica e/ou traballos titelados elaborados. Ademais, tamén se valorará a claridade na exposición, linguaxe correcta, dominio da materia… A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre acadar o 50% da calificación indicada. | 10 |
Proba mixta | A15 | Valoraranse os resultados obtidos nunha proba escrita sobre o marco teórico da asignatura. A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre acadar o 40%% da calificación indicada. A profesora, en función da ratio, perfil do alumnado e outras circunstancias que considere, poderá decidir a posibilidade de non realizar a proba escrita | 40 |
Traballos tutelados | A18 A32 A39 A40 A41 B2 B5 B10 B11 B12 B13 B16 B18 B25 C3 C4 C6 | Valorarase a adquisición de habilidades e destrezas asociadas a este tipo de metodoloxía que pretende promover a aprendizaxe autónoma dos estudantes a nivel individual. A súa realización é obrigatoria e para superala cómpre acadar o 50% da calificación indicada. | 40 |
Observacións avaliación | |||
NORMAS XERAIS DA AVALIACIÓN PRESENCIAL A profesora, en función da ratio, perfil do alumnado e outras circunstancias que considere, poderá decidir a posibilidade de non realizar a proba escrita. Nese caso a ponderación será a seguinte: -Asistencia ao 100% das sesións expositivas (de forma telemática se a ratio non permite que sexa presencial) e interactivas que corresponde ao 20% da nota. A asistencia a estas actividades é obrigatoria. Valorase a asistencia a través das tarefas realizadas na aula, o interese e a actitude positiva cara a materia. O alumnado que non asista ao 90% das sesións (interactivas e expositivas) será considerado alumnado non presencial. -Realización de traballos tutelados ben de forma individual ou ben en parellas/grupo, corresponde ao 60% da nota. -Presentación da actividade práctica e/ou interactiva e/ou proposta didáctica (20% da nota). No caso de que a profesora decida realizar unha proba escrita, a ponderación será a seguinte: -Sesións expositivas, interactivas e actividades prácticas de -Traballos tutelados. Serán avaliados os traballos presentados nas -Proba escrita individual dos resultados da Alumnado NON PRESENCIAL O alumnado que non cumpla os requisitos de asistencia anteriormente citados ben por diversas circunstancias non poida asistir regularmente as sesións da materia ou sexa"alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa económica de exención de asistencia" a avaliación será o resultado das cualificacións -Os traballos tutelados, baixo a supervisión da profesora nas titorías que se consideren oportunas (60% da nota) -A proba mixta (exame) sobre o marco teórico da asignatura (40% da nota). A realización deste dous aspectos (traballos e exame) é obrigatoria e para superalos cómpre acadar o 50% da calificación indicada en cada un. A avaliación para a segunda oportunidade (xullo) será exactamente a mesma na que aparece nas indicacións do alumnado non presencial (traballos tutelados 60% e proba escrita 40%) |
|