Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Teaching Foundations in of Inclusive Special Needs Education |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Teaching Foundations in of Inclusive Special Needs Education | Code | 652G01034 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Third | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Research (Research project) | A6 A7 A9 A10 A13 A17 A21 C4 | Recolleita dunha proposta educativa, análise, interpretación e adaptación ás caractarísticas dunha escola que camiña cara a inclusión. Daráselle especial importancia a valorar aspectos que fagan referencia á inclusión escolar, tanto dende o punto de vista dos obxectivos e contidos traballados, da metodoloxía, do proceso de avaliación e o uso de recursos do entorno próximo e distante do alumnado dende a perspectiva de promover o coñecemento, o respecto, a toma de decisións baseadas na substentabilidade. As propostas realizaranse na aula-net a través de diversas actividades en moodle. | 40 |
Student portfolio | A6 A7 A8 A9 A10 A13 A21 A32 B6 B24 C4 | Recollida da información, dos contidos e tarefas traballados na clase, para proceder á súa análise e interpretacación e contraste coas opinións dos autores e autoras: Os criterios de avaliación do documento serán: -Integración dos contidos abordados e das actividades realizadas na aula. -Reflexión e opinión persoal -Ampliación de coñecementos empregando as fontes documentais e investigación persoal. -Aplicabilidade ao teu traballo como docente no ámbito da EI. -Manexo das TIC para o alumnado con ANEAE. - Examen opcional. 20% |
60 |
Assessment comments | |||
1. OPCIÓNS DE AVALIACIÓN: Opción A. Alumnado con dedicación completa: asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: a) Elaboración e presentación dos traballos individuais e de pequeno grupo en moodle (40%). b) Un exame escrito sobre os contidos da materia (30%). c) Portafolio dixital (30%). Opción B. Alumnado con recoñecemento de dedicación a tempo parcial e dispensa académica de exención de asistencia, segundo establece a normativa. Alumnado cunha asistencia/participación nas actividades de clase mínima do 80%: a) Elaboración e presentación dos traballos e portafolio dixital (50%). b) Un exame escrito sobre os contidos da materia (50%). 2. OBSERVACIONS ADICIONAIS: 1- Para superar a materia é necesario obter unha puntuación do 50% do peso de cada unha das partes obxecto de avaliación (traballos tutelados, portafolio dixital e proba de resposta múltiple). 2- O traballo tutelado presentarase antes da data do exame oficial (para presentarse ao exame é condición indispensable ter presentados e aprobados os traballos). 3- Se aconsella disponer de ordenador portátil ou tableta en todas as sesions aínda que se realizarán na aula multimedia. 4- As clases virtuais en Microsoft Teams e moodle. Os traballos individuais ou grupales do alumnado deberán ser orixinais. Calquera traballo copiado suporá o suspenso da materia e a avaliación na convocatoria correspondente. A efectos de avaliación, un mesmo traballo non pode ser utilizado para varias materias, excepto nas actividades programadas de forma coordinada. |
|