Na chamada sociedade da información, sociedade do coñecemento, sociedade do aprendizaxe, sociedade multipantalla, sociedade do espectáculo, sociedade do entretemento, sociedade global, sociedade en rede, sociedade dixital, sociedade multicultural, sociedade de mercado, sociedade desigual, sociedade en crise… a escola debe preparar para este novo e cambiante contexto. A omnipresencia dos medios de comunicación e o seu poder nas sociedades occidentais obriga a que estes medios, e os seus predominantes discursos audiovisuais, estean presentes nas aulas e nas escolas dende os niveis da Educación Infantil. Como sabemos as nenas e nenos xa son consumidores dos medios dende idades tempranas e por isto os futuros docentes destes niveis educativos deben desenvolver unha serie de capacidades relacionadas coa educación mediática tanto na súa formacion inicial como na súa formación permanente. O fin buscado nesta materia de educación mediática é favorecer a alfabetización nos medios actuando como receptores críticos e participantes activos, creativos e comprometidos coa defensa dos valores democráticos.
Plan de continxencia
DE NON PODER LEVAR A CABO AS CLASES DE FORMA PRESENCIAL POR MOR DO COVID FARÁNSE DE FORMA ONLINE A TRAVÉS DE TEAMS E MOODLE. NON SERÁ NECESARIO FACER CAMBIOS NOS CONTIDOS, METODOLOXÍAS E FORMAS DE AVALIACIÓN.
(*)A Guía docente é o documento onde se visualiza a proposta académica
da UDC. Este documento é público e non se pode modificar, salvo casos excepcionais baixo a revisión do
órgano competente dacordo coa normativa vixente que establece o proceso de elaboración de guías