Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Infantil |
Subjects |
Cognitive Processes in Learning Disabilities |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Cognitive Processes in Learning Disabilities | Code | 652G01038 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 4.5 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
TEMA 1_ INTELIXENCIA E DISCAPACIDADE INTELECTUAL |
1.- TEORÍAS IMPLÍCITAS SOBRE A INTELIXENCIA 2.- ENFOQUE PSICOMÉTRICO NO ESTUDIO DA INTELEGENCIA. TEORÍA TRIARQUICA DE STERBERG E INTELIXENCIAS MÚLTIPLES 3.- PERFILES COGNITIVOS DA INTELIXENCIA LÍMITE |
TEMA 2_ DISCAPACIDADE INTELECTUAL: CONCEPTO, CLASIFICACIÓN E SISTEMAS DE APOIO | 1.- DISCAPACIDADE, CALIDADE DE VIDA E AUTODETERMINACIÓN. 2.- DISCAPACIDADE INTELECTUAL. CONDUCTA ADAPTATIVA E INTELIXENCIA 3.- PCP. O PARADIGMA DE APOIOS |
TEMA 3_ ATENCIÓN E MEMORIA NA DISCAPACIDADE INTELECTUAL |
1.- TEORÍA DO PROCESAMIENTO DA INFORMACIÓN. PROCESOS COGNITIVOS BÁSICOS 2.-DEFICIENCIA PERCEPTIVO-ATENCIONAL 3.- LIMITACIÓN DA MEMORIA OPERATIVA: TEORÍA DA CARGA COGNITIVA 4.- MLP E DISCAPACIDADE |
TEMA 4_ AUTORREGULACIÓN NA DISCAPACIDADE INTELECTUAL |
1.- AREAS E FASES DA AUTORREGULACIÓN 2.- INICIO E PLANIFICACIÓN NA DI. 3.- INHIBICIÓN, VIXILANCIA E FLEXIBILIDADE NA DI. |
TEMA 5_ MOTIVACIÓN E INTERACCIÓN SOCIAL NA DISCAPACIDADE INTELECTUAL | 1.-CONSTRUCTO MOTIVACIONAL: CRENZAS, VALORES E AFECTIVIDADE 2.-SESGOS DE AUTORREFERENCIA E TENDENCIAS ATRIBUCIONAIS 3.-IMITACIÓN E APRENDIZAXE SOCIAL. MODELADO, FEEDBACK E COMPARACIÓN SOCIAL |
TEMA 6_ ESTRATEXIAS DE INTERVENCIÓN EDUCATIVA NA DISCAPACIDADE INTELECTUAL | 1.- ENTRENAMENTO COGNITIVO 2.- ESTRATEXIAS EDUCATIVAS PARA A PROMOCIÓN DAS FUNCIONES EXECUTIVAS 3.- RECURSOS EDUCATIVOS PARA A PROMOCIÓN DA AUTODETERMINACIÓN |
|