Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Developmental Psychology (6 to 12 year olds) |
Contents |
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Developmental Psychology (6 to 12 year olds) | Code | 652G02002 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Tema 1. Introdución: bases epistemolóxicas-conceptuais, orientacións teóricas da Psicoloxía do Desenvolvemento | 1.1.¿Que é a Psicoloxía do Desenvolvemento? 1.2. Determinantes do desenvolvemento psicolóxico 1.3. O papel da herdanza e o medio na determinación do desenvolvemento 1.4. Deseño básicos para a investigación evolutiva 1.5. Modelos e paradigmas da Psicoloxía do Desenvolvemento 1.6. Teorías centradas no proceso individual do coñecemento 1.7. Perspectiva etolóxica 1.8. Enfoque ecolóxico 1.9. Teorías centradas nos factores históricos-culturais e no ciclo vital 1.10. Teoría da mente 1.11. Métodos e deseños de estudo do desenvolvemento na aula |
Tema 2. Desenvolvemento Cognitivo e Lingüístico | 2.1. Actividades intelectuais 2.2. Intelixencia concreta: caracterización 2.3. Operacións concretas ou lóxico-matemáticas 2.4. Principais logros cognitivos na nenez 2.5. Logros en linguaxe e comunicación |
Tema 3. Desenvolvemento social e afectivo | 3.1. Autoconcepto e autoestima 3.2. Identidade sexual e xénero 3.3. Desenvolvemento social e moral 3.4. O xogo 3.5. Desenvolvemento do apego e as emocións 3.6. Interacción coa familia 3.7 Interacción cos iguais 3.8. O proceso de socialización 3.9. A representación do mundo social 3.10. A escola e os estudos sociométricos |
|