Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Primaria |
Subjects |
Information and Communication Technologies in Education |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Information and Communication Technologies in Education | Code | 652G02003 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
First | Basic training | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Collaborative learning | Conxunto de procedementos de ensino-aprendizaxe guiados de forma presencial e/ou apoiados con TIC, que se basean na organización da clase en pequenos grupos nos que o alumnado traballa conxuntamente na resolución de tarefas para optimizar a súa propia aprendizaxe e a dos outros membros do grupo. Realizaremos unha aprendizaxe colaborativa no desenvolvemento dos traballos tutelados. |
ICT practicals | Metodoloxía que permite ao alumnado aprender de forma efectiva, a través de actividades de carácter práctico mediante a utilización das TIC. Aprenderemos a utiizar distintos recursos tecnolóxicos. |
Supervised projects | Este sistema de ensino baséase en dous elementos básicos: a aprendizaxe independente dos estudantes e o seguimento desa aprendizaxe polo docente. Realizaremos distintos traballos de aplicación práctica dos contidos da materia. |
Workbook | Son un conxunto de textos e documentación escrita que se recolleron e editaron como fonte de profundización nos contidos traballados. A materia consta dun dossier que formará parte destas lecturas. |
Mixed objective/subjective test | Proba que integra preguntas tipo de probas de ensaio e preguntas tipo de probas obxectivas. En canto a preguntas de ensaio, recolle preguntas abertas de desenvolvemento. Ademais, en canto ás preguntas obxectivas, pode combinar preguntas de resposta múltiple, de ordenación, de resposta breve, de discriminación, de completar e/ou de asociación. Os contidos do dossier da materia avaliaranse a través desta proba. |
Introductory activities | Presentación da materia e do proxecto que se levará a cabo. |
Directed discussion | Técnica de dinámica de grupos na que os membros dun grupo discuten de forma libre, informal e espontánea sobre un tema, aínda que poden estar coordinados por un moderador. Levaremos a cabo debates e reflexións sobre cuestións controvertidas relacionadas coa non neutralidade das TIC. |
Simulation | Utilizaremos a metodoloxía de simulación para situarnos nun contexto dun aula que traballa por proxectos. Tendo o rol de docentes e estudantes utilizaremos recursos dixitais para levar a cabo un proxecto relacionado coa educación para o desenvolvemento e cidadanía global. |
|