Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Educación matemática I |
Metodoloxías |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Educación matemática I | Código | 652G02008 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | Exposición dos distintos temas por parte dos profesores, buscando presentar a información e motivar o estudo e o traballo. Ao ser a docencia en modalidade híbrida, realizaranse de forma virtual. |
Prácticas de laboratorio | Traballo na aula sobre aspectos concretos dos diferentes temas, seguindo guións máis ou menos abertos, e coa axuda de materiais. |
Proba mixta | Probas on-line individuais ao longo do cuadrimestre para realizar unha avaliación continua da materia. Nestas probas avaliaranse os contidos impartidos na sesións maxistrais, nas prácticas de laboratorio e nas lecturas dos apuntamentos da materia subidos ao Moodle. |
Lecturas | Material escrito que se propón aos estudantes para coñecer diferentes cuestións do temario. |
Actividades iniciais | Diálogo entre o/a docente e o estudantado para coñecer os intereses e motivacións do estudantado. |
Discusión dirixida | Diálogo na aula entre estudantes e co profesorado, dirixido por este último, sobre aspectos concretos dos diferentes temas |
Traballos tutelados | Proporase un traballo relacionado con algún contido da materia. Presentarase un informe escrito, e realizarase un vídeo sobree a totalidade do traballo. Eses vídeos serán proxectados na aula nas últimas semanas do curso para un debate aberto. Realizarase polo menos unha tutoría de seguimento na que o grupo de debe expor oralmente os progresos ata o momento e as liñas de continuidade, ademais dun guión escrito. Serán traballos a realizar en grupo. |
|