Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Primaria |
Asignaturas |
Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos |
Metodoloxías |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Atención á diversidade: aspectos didácticos e organizativos | Código | 652G02038 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Cuarto | Optativa | 4.5 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Actividades iniciais | A principios do cuatrimestre cada estudante terá que describir 2 experiencias, situacións, reflexións sobre situacións vividas no practicum con alumnado, profesorado e/ou familias. As experiencias agruparan nun documento compartido por toda á clase. Estas experiencias que estarán relacionados cos temas da materia servirán para traballar con elas nas clases é para a elaboración do traballo de investigación e os traballos tutelados. |
Discusión dirixida | Trátase de intercambiar razoamentos e elaborar un pensamento propio sobre os temas traballados |
Estudo de casos | A través das experiencias e situacións vividas polo alumnado recollidas inicialmente, estudaranse os temas relacionados coas distintas diversidades que caracterizan ao ser humano. O propio alumnado participará no proceso de planificación e acordo cos seus intereses. |
Lecturas | Indicaranse na aula as que teñen caracter obrigatorio e as que teñen un caracter opcional |
Eventos científicos e/ou divulgativos | Trátase de aproveitar os distintos recursos da universidade e doutras institucións ou agrupacións de caracter cultural, educativo, en relación cos contidos e competencias da materia. |
Sesión maxistral | Realizarase ao inicio de cada unidade temática, ou cando através do seguimento do traballo de aula e individual, se perciba a necesidade de aclarar ou introducir conceptos esenciais ou novidosos |
Investigación (Proxecto de investigación) | É un traballo en equipo. Cada equipo seleccionará como mínimo 5 casos das experiencias recollidas inicialmente. Con estes casos e outros, diseñarán unha aula, na que hai alumnado e que ten un espazo físico. O obxectivo deste traballo é intentar facer hipóteses das variables que interveñen nas situacións de aula que se xeneran |
Traballos tutelados | Partindo do traballo de investigación, o alumnado terá que realizar unha proposta de intervención para un aula ordinaria. A intervención está orientada a intentar subsanar ou previr todas aquelas situacións que poidan xerar a exclusión de calquera estudante. |
Aprendizaxe colaborativa | Durante o desenvolvemento da materia o alumnado terá que realizar actividades en pequeno grupo |
|