Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Gender, Equality and Education |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Gender, Equality and Education | Code | 652G03007 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
First | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Case study | A2 A9 A15 A17 B4 | Tendo como referencia a bibliografía e as actividades desenvolvidas na aula, e adoptando o feminismo como marco conceptual, deseñarase un proxecto coeducativo pensado para algún dos contextos de educación social: servimos de igualdade, centro de menores, escola, familias, centros cívicos, asociacións de ocio, deporte, cultura e tempo de lecer, campamentos, etc. O proxecto será exposto co obxeto de compartilo, sometelo a debate e valoralo |
20 |
Student portfolio | A1 A2 A3 A8 A14 A20 B3 B6 C1 C7 | Dossier ordenado por seccións, debidamente identificadas, paxinadas e cun índice introductorio que conterá os rexistros ou materiais produto das actividades de aprendizaxe realizadas polo alumnado ó longo do semestre. Inclúe todo o traballo realizado : notas de clases, tarefas desenvolvidas, resumos, dificultades atopadas , comentarios etc. É froito do traballo tutelado e continuo en torno ós diferentes núcleos temáticos que se iniciarán na aula pero que requirirá do traballo autónomo do alumnado, atendendo ás indicacións que se proporcionarán a través de atención personalizada da profesora ós distintos grupos. | 40 |
Mixed objective/subjective test | A2 A3 A14 B6 C1 C6 | Proba escrita utilizada para a avaliación da aprendizaxe o remate do curso, na que o alumnado deberá dar resposta ás cuestións formuladas a través dun marco global e integrado dos diferentes núcleos temáticos contemplados nesta guía docente. | 40 |
Assessment comments | |||
Criterios de avaliación: - Comprensión das ideas básicas, dominio conceptual, -Estilo lingüístico: claridade, corrección Opcións en función do grao de asistencia OPCIÓN A. Para o alumnado que asiste/participa nas a. Portafolio (40%). b. Estudo de casos: Deseño e presentación oral dun c. Proba mixta: Exame sen material sobre os contidos da materia OPCIÓN B. Para o alumnado que non asiste/participa das - Proba mixta: Exame sen material sobre os contidos da materia
En calquera das dúas opcións é preciso contestar, |
|