Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Educación de menores en desprotección e conflito social |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Educación de menores en desprotección e conflito social | Código | 652G03016 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Comprender as implicacións da historia recente da atención e control da infancia e adolescencia nos actuais sistemas de protección e reeducación | A1 A2 A3 A8 A14 A16 |
C4 C8 |
|
Analizar as políticas de benestar social e a lexislación relativa á protección e reeducación da infancia e adolescencia, que sustentan os procesos de acción socioeducativa | A2 A3 A5 A16 |
||
Identificar e analizar os factores contextuais e o papel das institucións educadoras, na xénese de situacións de desprotección e conflito social, así como a súa influenza nos procesos de acción socioeducativa | A2 A5 A8 A14 |
C4 |
|
Deseñar e desenvolver proxectos educativos individualizados e programas grupais no ámbito da protección e xustiza xuvenil, promovendo a participación e inclusión socioeducativa da infancia e adolescencia, así como a corresponsabilización da comunidade | A2 A3 A5 A7 A8 A9 A20 |
B3 B4 |
|
Redactar e presentar informes socioeducativos, memorias, regulamentos ou calquera outro documento de elaboración interna que contribúa a regular a acción socioeducativa. | A8 A14 A16 A20 |
B2 B3 |
C1 |
|