Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Psychological Intervention in Disabilities |
Methodologies |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Psychological Intervention in Disabilities | Code | 652G03025 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 1st four-month period |
Third | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Guest lecture / keynote speech | Exposición por parte do profesor dos contidos máis relevantes dunha determinada temática de especial interese e incidencia formativa. Vai acompañada de orientacións sobre a maneira máis adecuada de aprender os devanditos contidos |
Supervised projects | Ao comezo do curso fixaranse unha serie de actividades, individuais e colectivas, sobre os contidos máis relevantes do programa. O alumno deberá elaboralas e entregalas para a súa avaliación |
Mixed objective/subjective test | As probas obxectivas da materia consistirán nunha serie de actividades, de carácter teórico e/ou aplicado, nas que o alumno deberá utlizar os coñecementos adquiridos na materia ao longo do curso |
Directed discussion | Discusión en grupo sobre algúns dos contidos do programa. Esta discusión ha de ir apoiada en coñecementos sobre o tema e argumentos. Moderada polo profesor da materia |
Case study | Analizaranse diferentes casos a través do estudo das vulnerabilidades asociadas ao desenrolo evolutivo e a través da análise de artigos e personas que sufriron alteracións e interrupcións no seu desenvolvemento |
Student portfolio | Farase un portfolio reflexivo sobre a figura personal do educador a través do autocoñecemento dirixido ao desenrolo de habilidades persoais para afrontar as esixencias que a profesión require. Favorecerase a importancia do autocoidado como ferramenta necesaria para o desenvolvemento axeitado da profesión en consonancia cun bó coñecemento de un mesmo sobre os seus puntos fortes e febles. |
|