Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Educación Social |
Asignaturas |
Orientación e políticas de emprego |
Resultados de aprendizaxe |
|
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Orientación e políticas de emprego | Código | 652G03031 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 2º cuadrimestre |
Terceiro | Optativa | 6 | ||||||||||
|
Resultados de aprendizaxe | Competencias / Resultados do título | ||
Analizar criticamente o escenario sociolaboral e as políticas de emprego, recollendo e utilizando para isto a información a través das TICs | A3 A5 A8 |
B1 |
C3 |
Comprender o papel da orientación profesional como medida activa de emprego na que pode intervir o/a educador/a social | A16 A17 |
||
Analizar, sintetizar e valorar criticamente as políticas de emprego actuais a nivel autonómico, estatal e europeo, manexando distintas fontes de información que lle permiten exercer unha cidadanía crítica e formular solucións orientadas ao ben común | A3 A5 A8 A15 A17 |
B1 |
C4 |
Diagnósticar unha comarca galega en canto a formación existente e propoñer alternativas de actuación desde a perspectiva do/a educador/a social | A3 A5 A15 |
B1 |
|
Sintetizar, relacionar e valorar os resultados de aprendizaje adquiridos nun cartafol, utilizando as TICS | A3 A5 |
B1 B2 |
C3 |
Integrar actitudes éticas e deontolóxicas ao valorar críticamente as políticas activas de emprego e ao transmitir criticamente a información desde o rol de educador/a social | A3 A5 |
B1 B5 B6 |
C1 |
Utilizar as TICs nos procesos de simulación de orientación das persoas desempregadas | A15 A17 |
C3 |
|
Valorar desde o punto de vista do educador/a social a importancia da cultura emprendedora como elemento alternativo ao traballo por conta allea, así como a importancia da formación ao longo da vida | A16 A17 |
C5 C7 |
|
Elaborar o seu itinerario formativo a longo prazo, incluindo as súas necesidades de formación no campo das TICs | A17 |
C3 C7 |
|
Expresarse correctamente, tanto de forma oral coma escrita, no galego | C1 |
||
C1 |
|