Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Educación Social |
Subjects |
Local Government and Cultural and Educational Action |
Assessment |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Local Government and Cultural and Educational Action | Code | 652G03040 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Fourth | Optional | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Competencies / Results | Description | Qualification |
Collaborative learning | A6 A7 | Valorase a posta en escena, a comunicación, o contido, a análise desenvolvida e as conclusións por parte do equipo. | 30 |
Case study | A21 B3 | Valorase a participación activa do alumnado | 10 |
Workbook | A5 | Valorarase a calidade das reflexións ao fío das lecturas propostas | 30 |
Oral presentation | B6 C1 | Valorarase a presentación e defensa do traballo por grupos (o patio escolar) ou individuais (deriva) | 30 |
Assessment comments | |||
Nesta materia, a presenza e implicación do alumno/a é fundamental. De aí que o profesor desbote a posibilidade (agás os casos do alumnado con dispensa académica) de realizar unha proba mixta. A práctica da deriva é individual. Aquelas persoas que non accedan con regularidade ás clases deberán cursar a materia na maneira que se explica na "Atención personalizada". A avaliación poderá mudar se o acordo profesor-alumnado é a de realizar un exame final. En todo caso, todas as actividades que propoña o profesor son revisables para a avaliación final e o alumno/a en cuestión deberá asistir á preceptiva titoría co profesor para aclarar estos aspectos avaliativos. Por ser esta materia impartida integramente en lingua galega, será tamén esa a lingua enque o alumnado deberá expresarse no desenvolvemento da asignatura, tanto oralmente como por escrito. |
|