Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Fundamentos de intervención logopédica |
Contidos |
|
|
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Fundamentos de intervención logopédica | Código | 652G04005 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Primeiro | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Temas | Subtemas |
Tema 1. Introducción á intervención logopédica. | 1.1. Historia e aproximación conceptual da Logopedia. 1.2. Patoloxías da comunicación verbal e destinatarios da intervención logopédica. 1.3. Funciones, ámbitos de actuación e perfil del logopeda. 1.4. Necesidades formativas para la intervención logopédica. |
Tema 2. Fundamentos básicos nas alteracións da comunicación verbal: concepto, etioloxías, características e tipos clínicos. | 2.1. Alteracións da voz. 2.2. Alteracións da audición. 2.3. Alteracións da fala. 2.4. Alteracións do linguaxe (adulto, infantil). |
Tema 3. Evaluación das alteracións da comunicación verbal para a intervención logopédica: anamnese e exploración específica. | 3.1. Voz 3.2. Audición. 3.3. Fala. 3.4. Linguaxe. |
Tema 4. Metodoloxía para a intervención logopédica: Programación terapéutica. | 4.1. Indicación da terapia e grao de preferencia. 4.2. Obxectivos y priorización deles. 4.3. Sistemática. 4.4. Selección dos exercicios terapéuticos. 4.5. Criterios de alta e informe terapéutico. |
Tema 5. Introducción á intervención logopédica para as alteracións da comunicación verbal. | 5.1. Obxectivos da intervención: prevención e tratamiento. 5.2. Introducción á intervención das alteraciones da voz, audición,fala e linguaxe: principios básicos, recomendacións, indicaciones e obxectivos específicos. 5.3. Control da eficacia da intervención logopédica: parámetros de control, valores de referencia e frecuencia. |
|