Guía DocenteCurso Facultade de Ciencias da Educación |
Grao en Logopedia |
Asignaturas |
Alteracións de base evolutiva |
Metodoloxías |
Datos Identificativos | 2020/21 | |||||||||||||
Asignatura | Alteracións de base evolutiva | Código | 652G04012 | |||||||||||
Titulación |
|
|||||||||||||
Descriptores | Ciclo | Período | Curso | Tipo | Créditos | |||||||||
Grao | 1º cuadrimestre |
Segundo | Obrigatoria | 6 | ||||||||||
|
Metodoloxías | Descrición |
Sesión maxistral | A docente responsable fará a exposición dos temas aínda que esta terá caracter interactivo coa participación dos estudantes por exemplo a través de preguntas. |
Lecturas | Unhas realizaranse no aula con posterior resumo das mesmas. Outras se levasen a cabo fose do aula exponiendose dentro da clase os resultados. |
Estudo de casos | Traballaranse dous casos por cada trastorno.Un deles presentarao a docente: En pequeno grupo de traballo responderase por escrito ás cuestións suscitadas. Outro: Os alumnos deberán elaborar o caso a partir de cuestións suscitadas pola docente. |
Glosario | Os alumnos elaborasen un glosario onde se explican un conxunto de términos e conceptos que permiten a comprension dos trastornos tratados na materia. |
Presentación oral | Os alumnos deberán traballar cos trastornos que se abordan na asignatura profundando sobre eles e realizando unha exposición final. |
Proba de resposta múltiple | Os alumnos realizarán un exame tipo test mediante o que se determinará o grado de aprendizaxe dos fundamentos teóricos e prácticos. |
Actividades iniciais | Levaranse a cabo a fin de identificar os coñecementos previos necesarios para abordar a asignatura. |
|