Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Assessment of Developmental Disorders |
Learning aims |
|
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Assessment of Developmental Disorders | Code | 652G04017 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Learning outcomes | Study programme competences / results | ||
Coñecer os fundamentos do proceso de avaliación e diagnóstico A8 Coñecer e aplicar os modelos, técnicas e instrumentos de avaliación A9 Realizar a avaliación das alteracións nos trastornos da comunicación, do fala e da linguaxe asociados a deficiencia mental, aos trastornos do espectro autista, á parálisis cerebral e ás plurideficiencias A10 Redactar un informe de avaliación logopédica A11 Acceso, seleccion e gestion das fontes de informacion relevantes para practícaa profesional B1 Aplicar un pensamento crítico. lóxico e creativo B2 Apreciar as distintas manifestacións da diversidad B3 Aprender a aprender B4 Capacidade de adaptarse aos cambios B6 Capacidade de análise e síntese B7 Comportarse con ética e responsabilidade social como cidadán e como profesional B11 Coñecer e manexar as novas tecnologias da informacion e da comunicacion B13 Resolver problemas de forma efectiva B16 Saber expresarse en público B17 Ter iniciativa e espiritu emprendedor B20 Tomar decisións con autonomia e responsabilidade B21 Traballar de forma colaborativa B23 Expresarse correctamente tanto de forma oral como escrita nas linguas oficiais da comunidade autonoma C1 Utilizar as ferramentas básicas das tecnologias da informacion e da comunicacion ( TIC) necesarias para o exercicio do seu profesion e para a aprendizaxe ao longo da súa vida C3 Desenvolverse para o exercicio dunha ciudadania aberta, culta, crítica, comprometida, democrática e solidaria, capaz de analizar a realidade, diagnosticar problemas, formular e implantar solucións baseadas no coñecemento e orientadas ao ben común C4 | A8 A9 A10 A11 |
B1 B2 B3 B4 B6 B7 B11 B13 B16 B17 B20 B21 B23 |
C1 C3 C4 |
|