Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Assessment of Developmental Disorders |
Methodologies |
|
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Assessment of Developmental Disorders | Code | 652G04017 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Methodologies | Description |
Introductory activities | Actividades que se levan a cabo antes de iniciar calquera proceso de ensino - aprendizaxe a fin de coñecer as competencias, os intereses e as motivaciones que posúen os estudantes para o logro dos obxectivos que se pretenden alcanzar, vinculados a un programa formativo. |
Guest lecture / keynote speech | A docente hara a exposicion dos temas favorecendo a interaccion co alumnado. Os estudantes haran a exposicion da informacion complementaria que deberan buscar, ampliando o seu coñecemento. |
Oral presentation | Os alumnos expondran ; 1- O resumo, a sintesis dos temas explicados pola docente na sesion magistral. 2-Expoñerán a informacion complementaria. |
Multiple-choice questions | Os alumnos realizasen un exame tipo test no que as preguntas tendran entre 3 - 4 opcións de resposta sendo soamente una a valida.Restan erros. |
Student portfolio | Elaborárase un dossier de test de evaluacion da linguaxe que incluira a elaboracion de ficha técnica das probas de linguaxe máis utilizadas polos profesionais da Logopedia. |
Case study | O estudante sitúase ante un problema concreto (caso) que lle describe unha situación real da vida profesional e debe ser capaz de analizar unha serie de feitos, referentes a un campo particular do coñecemento ou da acción, para chegar a unha decisión razoada a través de discusión en pequenos grupos de traballo. |
|