Teaching GuideTerm Faculty of Educational Studies |
Grao en Logopedia |
Subjects |
Assessment of Behavioural Disorders |
Contents |
|
|
Identifying Data | 2020/21 | |||||||||||||
Subject | Assessment of Behavioural Disorders | Code | 652G04019 | |||||||||||
Study programme |
|
|||||||||||||
Descriptors | Cycle | Period | Year | Type | Credits | |||||||||
Graduate | 2nd four-month period |
Second | Obligatory | 6 | ||||||||||
|
Topic | Sub-topic |
Tema 1. Avaliación do trastorno específico da linguaxe |
1. Introdución 2. Consideracións previas 3. Áreas y variables a avaliar 4. Instrumentos e técnicas de avaliación |
Tema 2. Avaliación dos Trastornos da fluidez da fala: A tartamudez | 1. Introdución 2. Consideracións previas 3. Áreas y variables a avaliar 4. Instrumentos e técnicas de avaliación |
Tema 3. Avaliación do Déficit de atención/hiperactividade (TDAH) | 1. Introdución 2. Consideracións previas 3. Áreas y variables a avaliar 4. Instrumentos e técnicas de avaliación |
Tema 4. Avaliación do Mutismo selectivo e inhibicións da linguaxe. | 1. Introdución 2. Consideracións previas 3. Áreas y variables a avaliar 4. Instrumentos e técnicas de avaliación |
Tema 5. Avaliación das Alteracións da linguaxe nol envelleceimento, trastornos dexenerativos e enfermedades mentales. | 1. Introdución 2. Consideracións previas 3. Áreas y variables a avaliar 4. Instrumentos e técnicas de avaliación |
|